Alle collecties
Tickets
Samen lopen & tickets koppelen
Samen lopen & tickets koppelen

Je kunt je bestelling koppelen en met elkaar meelopen. Zo werkt het!

Laura avatar
Geschreven door Laura
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Wil je samen met vrienden of familie een wandeling lopen, maar heb je twee of meer bestellingen? Ook dan kun je samen lopen.

Door de bestellingen te koppelen lopen jullie allemaal dezelfde route!

⭑ Je hebt nog wel steeds per bestelling een eigen QR code, jullie krijgen enkel dezelfde route.


Hoe koppel je jouw bestelling aan die van iemand anders?

Klik op jouw voorkeur:

Zo koppel je jouw bestelling

  1. Via de website tijdens het bestellen

Bij de vierde stap in het bestelproces op de website zie je de optie 'route' (zie ook de afbeelding). Je kunt op twee manieren eenzelfde route kiezen.

  • Vul het bestelnummer van je medewandelaars in en 'koppel' je de bestelling. Je krijgt dan altijd dezelfde route.

  • Als je weet bij welk restaurant je medewandelaars beginnen, kun je ook zelf je route kiezen onder 'startrestaurant kiezen'.


    Soms is het zo dat een route al 'vol' zit. De route is dan niet beschikbaar. In het voorbeeld hieronder, is de route die begint bij Twenty7 aan de Maas bijvoorbeeld niet beschikbaar. Neem even contact met ons op voor een passende oplossing. info@wijnspijs.nl of via de chatfunctie rechts onderin op de site.


2. Via de app tijdens het bestellen

Als je via de app bestelt kun je ook gelijk zelf je eigen route kiezen. Wil je je tickets koppelen aan de tickets van iemand anders stuur dan een mailtje naar info@wijnspijs.nl.


3. Wil je na het bestellen je route wijzigen?

Dat kan ook!

Tot 40 uur voor aanvang van het evenement kun je de route wijzigen, tenzij een bepaalde route al vol zit natuurlijk.

Je wijzigt dit in de WijnSpijs App, waarin je je geactiveerde ticket hebt staan.
Onder het kopje 'route' kun je je gewenste start- of eindpunt kiezen.







Was dit een antwoord op uw vraag?