Als je los van elkaar bestelt, moet je altijd beide tickets laten zien. Maar, je kunt heel simpel zorgen dat je dezelfde route krijgt als je medewandelaars.

Als je via de website bestelt:

Bij stap 3, tijdens het bestellen kun je twee dingen doen:

  1. Met het bestelnummer van je medewandelaars 'koppel' je de bestelling. Je krijgt dan altijd dezelfde route.
  2. Als je weet bij welk restaurant je medewandelaars beginnen, kun je ook zelf je route kiezen.

☝️ Het kan zijn dat er routes niet beschikbaar zijn. Die routes zijn vol. In het voorbeeld hierboven, is de route die begint bij Koetshuys niet beschikbaar. Als je je route koppelt d.m.v. bestelnummer, krijg je altijd dezelfde route.

Als je via de app bestelt:

Kun je gelijk koppelen aan het ticket van je medewandelaar:

Je eigen route selecteren kan ook in de app, dat doe je wat later in het bestelproces. Ook hier geldt altijd:

  1. Je moet altijd je eigen ticket laten zien tijdens de wandeling
  2. Sommige routes zitten vol en kun je dan niet handmatig selecteren. Als je routes koppelt via bestelnummer, krijg je wel altijd dezelfde route.

Heeft u het antwoord gevonden?