Ik heb een ticket 'gereserveerd'.

Heb je een ticket gekocht volgens "reserveer nu, betaal later"? Hoe maak je jouw reservering definitief?

Laura avatar
Geschreven door Laura
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Heb jij een ticket gereserveerd, maar nog niet betaald? Lees dan hier hoe je jouw reservering omzet in tickets!

1. Je wilt je ticket definitief maken.

Leuk! Je hebt een mail van ons met betaalinstructies. Betaal je ticket en we maken hem definitief voor je.

Maak het bedrag over op IBAN NL32 INGB 0674 349 652 tnv WijnSpijs BV en vergeet niet jouw bestelnummer te vermelden.


Ben je jouw mail met bestelnummer kwijt?

No worries! Mail ons op info@wijnspijs.nl en we versturen hem opnieuw.

2. Je wilt je ticket annuleren.

Jammer! Maar ook geen probleem natuurlijk.

Mail ons je bestelnummer en de tekst "ik wil mijn reservering annuleren". Dan maken we het in orde.


Was dit een antwoord op uw vraag?