Alle collecties
Tickets
Ik heb geen tickets ontvangen.
Ik heb geen tickets ontvangen.

Ik kan mijn kaartje niet vinden | Ik heb geen bevestiging ontvangen

Laura avatar
Geschreven door Laura
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Zodra je besteld en betaald hebt, krijg je twee e-mails: 1 met de factuur en 1 met instructies over je tickets.
Het kan zijn dat deze mail in je spam-, of reclame folder is terechtgekomen.

Let op: je hebt deze mails niet nodig.

De tickets staan namelijk voor je klaar in de WijnSpijs App. Het werkt heel makkelijk!
Klik op de button voor een stap voor stap handleiding.

Heb je wel een bevestiging nodig of een factuur?

Laat het ons weten (stuur bijvoorbeeld een mailtje info@wijnspijs.nl) en we versturen de bevestiging nogmaals naar het email adres waarmee je bestelt hebt.

Check jij dan nog even je spam-, en reclamefolder? 🙂

Was dit een antwoord op uw vraag?