Alle collecties
FoodTour
FoodTour | Kan ik mijn tickets annuleren of verplaatsen?
FoodTour | Kan ik mijn tickets annuleren of verplaatsen?

Wil je annuleren? Of ruilen?

Laura avatar
Geschreven door Laura
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Kun je niet deelnemen aan je wandeling? Kan gebeuren.

Over annuleren of ruilen doen wij niet moeilijk.

  • We boeken je gratis om naar elke andere datum

  • Of we zetten het aankoopbedrag voor je op een coupon. Deze is 2 jaar geldig, zodat je genoeg tijd hebt om hem in te wisselen

Wil je annuleren of verplaatsen? Stuur dan een mailtje met je ordernummer naar info@wijnspijs.nl.


We houden wél 1 deadline aan

We hanteren die deadline omdat we daarna alle partijen van je komst op de hoogte brengen én gaan betalen. Je kunt de FoodTour tot 48 uur van te voren annuleren of verplaatsen.

Heb je nog vragen? Laat het mij weten! Chat met mij of een van mijn collega's via de chatfunctie rechtsonder in dit venster. We helpen je graag.

Was dit een antwoord op uw vraag?