Overslaan naar inhoud
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Kan ik met iemand meelopen die al besteld heeft?

Zeker! Dit noemen we 'koppelen'.

Koppelen betekent alleen dat je dezelfde route krijgt! Je hebt nog steeds je eigen ticket (op je eigen account) nodig, om te laten scannen bij de restaurants.

Je tickets koppelen aan die van iemand anders kan op 2 manieren:

Op de website tijdens het bestellen (stap 4):

  1. Voer het 6 cijferige bestelnummer in van degene aan wie je wilt koppelen in het vakje naast de knop "Koppelen"
  2. Klik op "Koppelen"
  3. Als je het juiste nummer hebt ingevoerd krijg je nu een bevestiging

Koppelen

Tickets koppelen overschrijft de capaciteit van de route. Onder het kopje "Route kiezen" bij stap 4 kan de route dus onbeschikbaar zijn, maar door te koppelen wordt deze toch toegekend.


In de app, via je ticket

Lees hiervoor het artikel "Kan ik mijn route wijzigen?".

Soms zitten routes vol, en kun je deze dus niet kiezen. Houd de app in de gaten, want er komt nog wel eens een plekje vrij!