Kan ik met iemand meelopen die al besteld heeft?
Zeker! Dit noemen we 'koppelen'.
Koppelen betekent alleen dat je dezelfde route krijgt! Je hebt nog steeds je eigen ticket (op je eigen account) nodig, om te laten scannen bij de restaurants.
Wanneer je met meerdere mensen of een groepje loopt is het het makkelijkst om samen één bestelling te doen. Wanneer je later aanhaakt en toch samen wilt lopen is dat natuurlijk ook geen probleem. Je kunt dan je ticket 'koppelen' aan een eerdere bestelling.
Ben je met meer dan 10 personen? Dan is het fijn als je even contact opneemt via info@wijnspijs.nl.
Je tickets koppelen aan die van iemand anders kan op 2 manieren:
Op de website tijdens het bestellen (stap 4):
- Voer het 6 cijferige bestelnummer in van degene aan wie je wilt koppelen in het vakje naast de knop "Koppelen"
- Klik op "Koppelen"
- Als je het juiste nummer hebt ingevoerd krijg je nu een bevestiging
Tickets koppelen overschrijft de capaciteit van de route. Onder het kopje "Route kiezen" bij stap 4 kan de route dus onbeschikbaar zijn, maar door te koppelen wordt deze toch toegekend.
In de app, via je ticket
Lees hiervoor het artikel "Kan ik mijn route wijzigen?".
Soms zitten routes vol, en kun je deze dus niet kiezen. Houd de app in de gaten, want er komt nog wel eens een plekje vrij!