Alle collecties
De 5 meest gestelde vragen van dit moment
Ik wil mijn ticket annuleren of ruilen
Ik wil mijn ticket annuleren of ruilen

Wil je annuleren? Of ruilen? Doen we niet moeilijk over.

Laura avatar
Geschreven door Laura
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Kun je niet deelnemen aan je wandeling of event?
Kan gebeuren.

Over annuleren of ruilen doen wij niet moeilijk.

  • 'Daarom' is voor ons ook een acceptabele reden

  • We boeken je gratis om naar elke andere wandeling, op elke andere datum

  • Je nieuwe tickets staan daarna direct voor je klaar in de app

  • Kies je voor een coupon? Deze is 2 jaar geldig, zodat je genoeg tijd hebt om hem in te wisselen

We houden wél 1 deadline aan

We hanteren die deadline omdat we daarna alle partijen van je komst op de hoogte brengen én gaan betalen.

Dat betekent onder meer dat je gerecht is bedacht en jouw tafel voor je klaar staat. Jouw sommelier is ingeroosterd en de ingrediënten voor jouw wijn-spijs combinatie staan voor je klaar in de koelcel.

Na deze deadline is het dus niet meer mogelijk om te annuleren.

WijnSpijs Wandeling of Speciaalbier Tour kun je wijzigen tot de vrijdag voor de wandeling 17:00 uur.

Ben je op tijd met annuleren?

Fijn!
Stuur ons een email en we helpen je verder.

Vergeet niet je bestelnummer (een 6-cijferige code met een #-teken ervoor) mee te sturen. Gebruik maken van de wijnrode chatfunctie rechtsonder in je scherm werkt trouwens misschien wel nóg sneller.

Ben je te laat met annuleren?

Vervelend. Klik hier om te zien wat er nog wél kan.

Heb je nog vragen? Laat het mij weten! Chat met mij of een van mijn collega's via de chatfunctie rechtsonder in dit venster. We helpen je graag.

Was dit een antwoord op uw vraag?