Bij binnenkomst zullen de gasten een barcode op hun telefoon laten zien. Deze code is geldig voor hun hele bestelling, je scant dus 1 ticket per tafel.
In de WijnSpijs Restaurant App kun je bijhouden hoeveel gasten je al gescand hebt. In het paarse rondje zie je hoeveel mensen jij binnen gehad hebt. Het witte rondje geeft het totaal aantal gasten aan.
Eenmaal gescand kun je 4 meldingen krijgen:
Geldig ticket. Je ziet gelijk met hoeveel mensen ze zijn en eventuele dieetwensen.
Dit ticket is al gescand. Jij of 1 van je medewerkers hebben dit ticket al gescand. Misschien is dit iemand van hetzelfde gezelschap? Anyway: gewoon placeren.
Ongeldig ticket. Probeer het nog een keer! Dit gebeurt soms. Blijft de melding? Maak je cameralens schoon en zet de helderheid van gast op zijn hoogst. Lukt het echt niet? Check dan de gastenlijst. Staat de gast hier ook niet tussen? Bel dan met WijnSpijs: 085 - 401 89 68.
Ticket hoort niet bij deze wandeling of is geannuleerd. Dit ticket is niet geldig(meer), de gasten kunnen deze dus niet gebruiken.
Let op: ben je per ongeluk iemand vergeten te scannen? Geen zorgen, je krijgt het verkochte aantal tickets uitbetaald niet het aantal gescande tickets.
Twijfel je? Of is de gast het er niet mee eens? Plaats de gasten en bel met WijnSpijs: 085 - 401 89 68. Ga niet in discussie, the customer is always right. Wij lossen het op.