In dit artikel lees je alles over:

Kun je meedoen met een allergie?

Ja dat kan!



Hoe werkt dat dan?

Je geeft je allergie van te voren aan ons door via de app, of tijdens het bestellen.

We hebben deze informatie uiterlijk de dag voor de wandeling van je nodig! Daarna geven we alle info door aan de restaurants.

Wanneer je een ingewikkelde allergie hebt, kan het zo zijn dat je even moet wachten op je gerechtje, omdat de chef dan een speciaal gerechtje voor je maakt.

De restaurants weten namelijk wel dát je komt, maar natuurlijk niet precies hoe laat. Of - in het geval van de Take Away Wandeling - op welke dag.

Vaak worden deze gerechten ter plekke klaargemaakt. Het kan daarom zo zijn dat je iets langer op je gerecht moet wachten.


Hoe geef je jouw allergie door?


Dieetwensen kun je tijdens het bestellen doorgeven, maar ook nadat je bestelt hebt kun je ze nog wijzigen of toevoegen. Zowel op de website als in de app is dit mogelijk.

Hoe wil je jouw dieetwens doorgeven?
Klik op jouw keuze om naar de juiste handleiding te gaan.


Handleidingen voor het doorgeven van jouw allergie of dieetwens:

Tijdens het bestellen, op de website:

Bij stap 2 van het bestelproces kun je eventuele allergieën invullen.



Tijdens het bestellen, via de app:

In het eerste scherm (waar je ook het aantal personen invult), kun je per persoon aangeven welke dieetwensen/allergieën hij of zij heeft. Tik op "Persoon 1" om wijzigingen aan te brengen.


Na het bestellen, via de app

Ben je het vergeten door te geven? Of heeft iemand van je gezelschap het later doorgegeven? Je kunt, tót 48 uur voor het evenement, dit nog aanpassen.

Dat kan alleen via de app, en dit doe je in je ticket.

Stap 1: ga naar je actieve tickets

Stap 2: selecteer je ticket

Stap 3: selecteer de persoon voor wie je iets wilt wijzigen

Stap 4: (de)selecteer de allergieën die van toepassing zijn, of vul zelf iets in, en selecteer "Opslaan"

KLAAR! 😃

Heeft u het antwoord gevonden?