Je kunt je tickets voor de Take Away Wandeling annuleren of verplaatsen tot de vrijdag 17.00 uur voor je wandeling!

We hebben een zo ruim mogelijk annuleringsbeleid bedacht en we hanteren de deadline van 17:00 uur omdat de restaurants rekening houden met jullie komst; hun team is ingeroosterd en alles is ingekocht en klaargemaakt.




1. Wil je annuleren?

  • Stuur ons een mail (info@wijnspijs.nl) met je bestelnummer + 'Ik wil mijn ticket annuleren'

  • Je ontvangt van ons een couponcode met het betaalde bedrag via de mail terug. Deze couponcode is onbeperkt geldig voor alle events van WijnSpijs.


2. Wil je verplaatsen?

  • Stuur ons een mail (info@wijnspijs.nl) met je bestelnummer en de nieuwe stad + datum waarnaar je wilt verplaatsen

  • Wij verplaatsen je ticket voor je naar de nieuwe wandeling en sturen je een bevestiging per mail.

  • De nieuwe tickets staan voor je klaar in de app. Ze worden automatisch aangepast naar de juiste datum als je een pull down refresh doet


3. Ben je te laat met wijzigen/annuleren?

  • Je kunt je tickets aanbieden aan iemand anders, ze zijn namelijk niet persoonsgebonden!

  • Check onze marktplaats Facebookpagina (koop en verkoop van tickets)

  • In sommige gevallen kun je via je annuleringsverzekering je ticket annuleren. Bijvoorbeeld bij die van de ANWB of die van Allianz.

    

    Ik hoop dat je hiermee uit de voeten kunt.

    Prettige dag!

Heeft u het antwoord gevonden?