Heb je een vraag voor ons? Geen probleem! We helpen je graag!

In ons help center vind je ALLE veelgestelde vragen, maar er kunnen er natuurlijk maar een paar de ├ęcht MEEST gestelde vragen zijn.

Daarom, speciaal voor jullie, de 5 meest gestelde vragen van dit moment!

  1. Mijn wandeling moest worden verplaatst. En nu?


  2. Kan ik mijn Culinaire Wandeling wijzigen of annuleren?


  3. Ik heb geen ticket ontvangen | Ik kan mijn kaartje niet vinden!


  4. Welke restaurants zitten er in mijn wandeling?


  5. Ik wil meedoen, maar heb een allergie? Kan dat?

Staat jouw vraag er niet tussen? Kijk hier bij ALLE veelgestelde vragen.

Of gebruik de chat rechtsonder in je scherm. Of mail met ons op info@wijnspijs.nl
We zitten voor je klaar tijdens werkdagen van 09:00 uur tot 17:00 uur. En in het weekend van 12:00 tot 15:00 uur.

Op dit moment is het erg druk maar we streven ernaar om je binnen 2 dagen te beantwoorden.


Heb je het antwoord gevonden?