Alles over de 'Briefing'
De persoonlijke onboarding sessie voor de WijnSpijs Wandeling.
Om je zo goed mogelijk voor te bereiden, plannen we een onboarding afspraak met je in van maximaal een uur. Dit noemen we de "Briefing".
Dit is hét moment om je zo goed mogelijk voor te bereiden op de WijnSpijs Wandeling. Restaurants die hier de tijd voor nemen, scoren significant hoger tijdens de Wandeling.
We raden je daarom sterk aan om hier optimaal gebruik van te maken!
Dit artikel is onderverdeeld in 3 secties:
- Plannen: uitnodiging, datum, tijd en verzetten.
- Voorbereiden: wat moet je doen voorafgaand aan de briefing?
- Tijdens: wat kun je verwachten?
Plannen
Na de bevestiging van je deelname aan de WijnSpijs Wandeling, heeft Syra of Eva een uitnodiging gestuurd naar hetzelfde e-mailadres.
Deze uitnodiging is voor een afspraak met als onderwerp "Briefing WijnSpijs Wandeling"
Controleer je inbox, check de tijd en datum en wijzig indien nodig.
Nog geen afspraak? Klik hier om hem gelijk in te plannen.
Voorbereiden
Voordat je aan de briefing begint, zijn er 4 dingen die je voor moet bereiden:
- Je wijn-spijs combinatie
- Downloaden en inloggen WijnSpijs Restaurant App
- Betaalgegevens bij de hand of ingevuld
- Bedenk wie aanwezig moet zijn
Wijn-spijs combinatie
Zorg ervoor dat je weet
- welk gerecht
- welke wijn
- en welk vegetarisch alternatief je wilt serveren.
Lees er hier meer over.
WijnSpijs Restaurant App
Download de juiste app, en log in met de inloggegevens die je van ons hebt ontvangen. Hier vind je meer informatie.
Betaalgegevens
We willen je graag zo snel mogelijk betalen. Daarom hebben we vóór de wandeling van je nodig:
- Het IBAN nummer van het restaurant
- Het BTW nummer van het restaurant
Zorg je ervoor dat je het paraat hebt?
Aanwezigen
Zorg ervoor dat degene die verantwoordelijk en aanwezig is op de dag van de Wandeling sowieso aanwezig is.
Verder is de (sous)chef ook van harte welkom voor vragen.
Tijdens
Het is handig als je:
- Inlogt op de app
- En op je dashboard op de website (klik hier)
- Een lijst met vragen hebt
Wij bereiden ons uitgebreid voor en reserveren deze tijd uitsluitend voor jou. We stellen het op prijs als jij hetzelfde doet.
Met andere woorden, dit is geen telefoongesprek om te voeren terwijl je de mise-en-place doet of glazen aan het poleren bent.
Als het niet uitkomt, plan dan een ander moment in!