Wil je samen met vrienden of familie een wandeling lopen, maar heb je twee of meer bestellingen? Ook dan kun je samen lopen.

Door de bestellingen te koppelen lopen jullie allemaal dezelfde route!

⭑ Je hebt nog wel steeds één ticket per bestelling nodig, jullie krijgen enkel dezelfde route.


Hoe koppel je jouw bestelling aan die van iemand anders?



Klik op jouw voorkeur:

  1. Via de website tijdens het bestellen

  2. Via de app tijdens het bestellen

  3. Na het bestellen

  4. Wil je jouw route alleen wijzigen? Klik dan hier




Zo koppel je jouw bestelling

  1. Via de website tijdens het bestellen

Bij het derde stapje in het bestelproces op de website zie je de optie 'meelopen' (zie ook de afbeelding). Je kunt op twee manieren eenzelfde route kiezen.

  • Vul het bestelnummer van je medewandelaars in en 'koppel' je de bestelling. Je krijgt dan altijd dezelfde route.

  • Als je weet bij welk restaurant je medewandelaars beginnen, kun je ook zelf je route kiezen onder 'startrestaurant kiezen'.


    Soms is het zo dat een route al 'vol' zit. De route is dan niet beschikbaar. In het voorbeeld hieronder, is de route die begint bij Koetshuys bijvoorbeeld niet beschikbaar. Neem even contact met ons op voor een passende oplossing. info@wijnspijs.nl of via de chatfunctie rechts onderin op de site.



2. Via de app tijdens het bestellen

Als je via de app bestelt kun je gelijk zelf 'koppelen' aan het ticket van je medewandelaars.

Je kunt ook je eigen route kiezen in de app. Dat doe je wat later in het bestelproces.


3. Wil je na het bestellen je route koppelen of wijzigen?

Dat kan ook!

Tot 40 uur voor aanvang van het evenement kun je de route wijzigen, tenzij een bepaalde route al vol zit natuurlijk.

Je wijzigt dit in de WijnSpijs App, waarin je je geactiveerde ticket hebt staan.

Onder het kopje 'route' kun je je gewenste start- of eindpunt kiezen.




Heb je het antwoord gevonden?